lørdag

Irma lukker

Så er det bekendtgjort, - Irma lukker sine butikker vest for Storebælt fra marts 2013,i Odense og Aarhus.Når man, som jeg, har højst fem minutters gang til Irma,midt i Odense bliver det et voldsomt savn.


Ikke, at jeg handler dagligvarer i Irma,ingenlunde,men jeg nyder engang imellem at gå på jagt i Irma efter mere specielle ting,som ikke er repræsenteret i andre supermarkeder.


Det er måske kunder som jeg,der er med til at bestemme lukningen,da indtjeningen øjensynlig er for lille. Vi køber for lidt.I Odense beklager man sig over den høje husleje og her er Irma på linie med en del andre forretninger i Odense Centrum.


Jeg vil i hvert fald savne Irma og prøve at benytte den lidt mere,den sidste tid,vi har sammen.

Spise med Mormor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.