fredag

Blomsterberg-effekten

"Det søde liv" frister de unge.Antallet af elever på landets bager- og konditoruddannelser er steget mærkbart i de senenste år,efter at Tv udsendelser som "Det søde liv" med Mette Blomsterberg er gået over skærmen.


Programmet har fået tag i de unge.Gennemsnitlig har over 600.000 seere fulgt udsendelserne,medens den seneste udsendelse "Den Store Bagedyst",har trukket 900.00 seere til skærmen.


Der er tale om Blomsterberg-effekten.Elevernes bevæggrunde for at vælge en uddannelse som konditor,viser undersøgelser,har tydeligt afsæt i TV udsendelserene.


Mette Blomsterberg er gået rent ind hos de unge.Det ses på henvendelserne til bager og konditoruddannelserne,hvor de unge tydeligt er inspireret.


Kilde : Foodsupply

Spise Med Mormor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.