Størstedelen af Lidls danske kunder er mænd,som udgør 55 % af kundemassen.Det skyldes et sortiment,som for en stor del taler til mænd.
Det vil Lidl nu lave om på og ved hjælp af et bredere varesortiment og friskbagt brød i butikkerne,skal kvinderne nu lokkes til.
I familierne er det 80 % af kvinderne,som står for familiens madindkøb.
Der er i dag over 8.200 Lidl butikker fordelt over Europa.Heraf ligger de 85 i Danmark,som Lidl indtog i 2005.
Jeg kan for egen regning tilføje,at bl.a Lidl i Fredericia handler med friskbagt brød og det er en succes.Det friskbagte brød er både godt og billigt.Kunderne strømmer da også til brøddisken,hvor de selv vælger og lægger det friske brød i pose.
Hold øje med Lidls butikker !
Se alle butikker med friskbagt brød.
Kilde : FoodSupply
Spise med Mormor
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.