søndag

FORBRUGERNE VIL KENDE OPRINDELSE OG TILBLIVELSE

Fødevareskandaler,madsvindel og anden hokus pokus får forbrugerne til at kræve sporbare fødevarer,vurderer en række forskere.Tilliden er brudt og aldrig har afstanden været større mellem forbruger og fødevare.
 

Det upassende i,at forbrugerne selv skal lege en slags detektiver,når de køber ind,får forskerne til at kræve,forbrugerne kan følge varen hele vejen igennem,når de køber ind.
 

Tidligere tiders gammeldags personlige betjening i butikkerne er en saga blot,nu står den enkelte kunde ved køledisken med en frossen lasagne,der er lige så ugennemskuelig som de fleste andre varer i butikken.
 

Forbrugeren er overladt til sig selv og ved sjældent hvor varen har sin oprindelse og tilblivelse.Det skaber mistillid og mistro,især med de mange skandaler in mente.

Kilde : FoodCulture

Spise med mormor

Noget om Mad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.